Känner mig duktig

Klev upp 07 imorse på min lediga dag! För att hjälpa farskan lite grann med städning. Jag har både tvättat, hängt upp tvätt, dammsugit, diskat, städat mitt rum m.m. Duktig va? Pappas lilla flicka!
Just nu tog jag mig en liten paus för att ta mitt behövliga te som verkligen måste tas! Både morgon, lunch, eftermiddag, middag och kväll. Vet skit töntigt, men jag kör på te och inte kaffe. Det sägs att man får gula tänder utan te, inget jag har märkt av en iallafall, annars får det väl bli tandblekning!
Nu blir det lite sångträning medan vätan på att tvätten ska bli klar.
Hörs senare p to the uss

bjuder på en grotesk bild från thailand, men det är bara för jag saknar det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0