Helt plötsligt

Helt plötsligt känner jag mig otroligt känslosam och tillbakadragen i gamla minnen. Bara för jag vart i Läby kan jag lova. Är ändå en rätt skön känsla. Fick också så lust och bara skriva och skriva. Ska man försöka sig på att börja blogga igen eller blir det bara en seg blogg? Ingen behöver vara intresserad bara jag skriver det jag vill, då blir det säkert skitbra! Helt plötsligt blev jag typ sugen på att ta tag i mitt liv och bara börja träna, träna på att sjunga mera och börja lägga undan pengar på allvar. Kommer bli bra det här. Ska bara köra på! Helt pltösigt känner jag också för att färga håret såhär, är inte det typ as snyggt!?
Kommer definitiv göra det inom snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0