gulligull im back

Hej nu har det gått ett år igen så nu kan jag skriva.
Det som bekymrar mig just nu är att 1. jag saknar skolan eftersom man tagit studenten o allting! 2. Alla mina vänner skaffar pojkvänner o skiter i lilla mig. 3. Jag kommer aldrig få någon, någon frivillig? Nääh tänkte väl det.
SKOJAAA är skit glad egentligen allt bara flyter på liksom, o om det där är stora problem så vet man inte vad problem är.
Imorgon är jag ledig, men jobbar på måndag. Skönt med en ledig dag, ska se till att träffa min lilla väninna Johanna o kanske hitta på något kult.
I helgen har det vart festligheter hit o dit. Halloweenparty hell yeah!
Klädde ut mig till en liten söt skolflicka i onsdags o i lördags till en manga. Är fett nöjd, här är en bild på hur söt jag var haha!

 
 

Kommentarer
Postat av: mackan

snygging gillar dit håt :P

Svar: tack :)
caarolinajohansson.blogg.se

2012-11-24 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0