allt och inget på en gång

Den här bloggen är sjukt seg men vem bryr sig ? skriver typ en gång i halv året men har annat för mig en än jävla dataskärm, som t.ex. PÅ FREDG BLIR DET SOMMARLOV, vilket innebär riktig köttning! Blir sista somarlovet , lite sorgligt faktiskt .. därför måste jag se till att det här blir något speciellt!
Hänt väldigt, väldigt mycket sen jag bloggade sist men tyvärr så orkar jag inte ta upp allting eftersom mitt liv är överdrivet intressant och alla skulle bara börja stalka den här bloggen, haah (?) nej men kan iaf börja med att ta upp följande

1. Killar är fittor... ger förhoppingar
2. Bokat  turkiet resa, fuck yäää
3.Valborg var AWESOME !
4. Jag har fått godkänt i alla ämnen !!!!!
5. Vi vann KATTE- SKRAPAN KAMPEN!! YEAH
6. Hänt lite värstingar under de ggr man vart berusad men vem vill veta det?
7. Som sagt... SNART SOMMARLOV!

och mycket mycket mer ;)
Får se när nästa inlägg blir iaf , kan komma imorgon, om en vecka, en månad , ett år , låt oss se !

PUSS


Kommentarer
Postat av: Natti From Hell

Haha, killar e fittor x)



Aaw, tack Carilina för den jättesöta kommentaren!

Du är absolut inte ful!!! Jättemysig ögonfärg har du



Kram påre! <3

2011-12-27 @ 21:27:07
URL: http://natti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0