long time no seeee

okeeeej , nu har jag haft en lååång pause. Kanske skulleta och börja skriva lite igen, då och då bara. Får se hur det blir.

Just nu sitter jag i skolan iallafall , käkar marabou till lunch. Mumssss jaa-aa! Kommer bli fet till sommaren, men vem bryr sig , man lever bara en gång. Frida har varit sjuk under hela veckan och idag kom hon äntligen den lilla sötnosen som jag saknat allt för mycket! Efter skolan ska jag följa med jojo när hon färgar håret. Vill också färga håret, funderar på att färga till jätte rött? skulle va kul med lite förändring.. aja, vi hörs cya ♥



det här var jag wilma o jojo för några dagar sen, kallt !

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah galningar!!! xD



Jag vill inte ens gå ut fullt påklädd när det är snö ute o ni drar ut i bara bikinis? xD jisses!! xD



http://minipiiip.myshowroom.se

2012-01-08 @ 03:42:10
URL: http://minipiiip.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0