the Big Daay with a Big D

Hejsan , nu börjar det verkligen dra ihop sig här ! Packningen är klar, ska bara packa ner sminket efter jag har dragit på mig det. Sen ska jag nog träffa Micke en sanbbis men han svarar ju inte så han får bli dissad så jag tror jag drar in till stan och säger farväl till min frida. Du ska ha klart för dig att jag älskar dig, andra halvan ! Sen blir det hem till Jojo käka lite sen vid halv 4 kommer fadern och hämtar upp mig och Lolli , så drar vi iväg till Arlanda ! Så då är det bara att köra och kötta ! Känns fortfarande inte som att vi ska åka känns helt overkligt , men det är nog för att jag var där för ungefär två månader sen som det inte känns. Men som sagt det kommer nog bli super kul när vi är där. Kommer bara sakna alla finisar hemma bara. Nej nu måste jag nog torka håret och fixa mig lite , så kanske jag slänger in ett inlägg innan vi drar , annars blir det inget mer inlägg på en vecka , puss !♥




kommer sakna dig finaste syster♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0