sparvöga

hallå ! Sitter just nu i skolan som man alltid gör såhär på torsdagsmornarna. Imorgon smäller det faktiskt i alla hål och kanter, imorgon sitter jag på planet som går klockan 18.00 , känner mig inte så taggad vet inte varför :O men det kommer säkert komma imorgon. Jag har faktiskt inte ens packat än eller växlat pengar , vilket jag verkligen måste göra idag! Vet inte ens vad man behöver ha med sig .. ehm.. ska vara där i 7 dagar , det räcker väl med 7 plagg av allting ? ja det borde det. Nu är bara den stora frågan om jag ska gå till skolan imorgon ? hinner jag ? kommer jag orkar resan om jag går i skolan först ? ehm.. det återstår att se ! Nej nu ska jag ägna mig åt skolarbetet, cya people !♥



tänk att den  här lilla varelsen kommer vara i en annan dimetion imorgon

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0