skolan

godmorgon och hejhejhej, sitter i skolan och har det riktigt tråkig. Pratar on när var och hur vi ska våran studentskiva. Läängtar bara tills imorgon, det betyder fredag och då har vi faktiskt studiedag !  Riktigt riktigt skööönt! Den dagen kommer tillbringas hemma hos corney med lite hääärfigt kääk och goaa brudar. Kommer inte det bli för nice? JOOO-OOO.

Igår sov jag igenom hela dagen. Jag hade sovmorgon, jag somna när jag kom hem från skolan, sov från klockan 1 - 5, somande sen igen klockan 11-12... Jag är faktiskt imopnerad av mig själv? Hur kan man sova så mycket under ett dygn. Man snacka om att sova bort livet, får skärpa till mig! Nej nu får det vara nog på tangenterna för mig, PUSSSS♥

PS det spökade som faaan inatt :OOOooOOoO berättar mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0