rosaträskor

Hejsssaaanhejsssan , har just sovit i en halvtimme, är så sjukt trött! Efter  skolan träffade jag efterlängtade Matilda som jag inte träffat på sjukt länge! Vi käkade lite mat och var helt groteska. Vi käkade på kära panini, men det roligaste av allt var att vi fick gratis fika på slutet (choklad muffins och varm choklad med grädde) för att den snygge som stod i kassan blev riktigt charmad av oss , hihih!
Just nu sitter jag och  tittar på tv och väntar på kaffe, kära farmor och farfar är här och har sig. De kommer för att fira mig, fick lite pengar. Pengarna kommer gå direkt till pappa eftersom jag är skyldig honom men så får det vara!


Igår hela kvällen satt ja faktiskt inne på arbetsförmedlingen och tittade i flera timmar + att jag sökte jobb på donken. hiihi. Hoppas verkligen jag får något jobb, det behövs starkt! Kommer iallafall få lön snart från sommarjobbet (lite sent men men) ungefär 1700 , och det går också direkt till farsan! Så jag hoppas verkligen på att den här avbetalingen fungerar bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0