peeeaace

Hejsanhejsan, nu sitter jag här framför dataskärmen igen. Känner mig helt utmattad och glad på samma gång, för idag hade vi två prov och båda gick super! Hihi, visst är jag duktig ? Men iallafall efter skolan drog jag och Lolli hem till Corney för att titta lite på Mary Kay produkter som Matilda redovisade. Asså märket är sjuuukt bra, måste köpa något utav det. Alla krämer och allting var verkligen jätte jätte bra, gjorde så man blev len, återfuktade , tog bort glansheten ur ansiktet. Asså är riktigt imponerad. Fanns ju olika julklappssett som man kan köpa till någon i julklapp, perfekt ju! Men jävligt dryt. Nej men riktigt trevligt var det att få komma hem till lilla cornelias pleace som jag kommer återvända till på fredag med massa härliga tjejer! Nej märkte nu att mitt comviq kompis tog slut, katastrof! Måste gå och fylla på det , skriver mer sen partypullor, peace♥


Kommentarer
Postat av: Neha

Haha, hoppas kan du alltid:D

2010-09-28 @ 20:34:16
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: zandra

TJENA MITTBENA! :D

Hoppas allt är bra grymt idag!

2010-10-02 @ 14:13:04
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0