mörker

Hallååå på er , har inte orkat blogga på hela dagen har bara känt mig trött och deprimerad. Gick inte till skolan idag heller , alldeles för trött och för mycket tankar i min lilla hjärna. Sov hemma hos Lolli , samma sak med henne. Det dasket stannade också hemma , men vi hade faktiskt bara en lektion idag så var då lite små onödigt att dra iväg till skiten även fast vi missat en vecka. Men JAJA. Snart ska jag skriva lite mer på svenskan. Vi ska höstprat inför klassen , då ska vi berätta om en händelse som hänt i ens liv och lite sådär. Vet knappt om det jag ska berätta om är bra? hehe , men det får bli som det blir!
Måste verkligen köpa vinterjacka snarast , vad ska man ha för någon , vad är snyggt ? Måste överge min gamla dunis nu , den är väl cirkus två år gammal , men jag älskar den ändå!


ingen aning om vad som gäller , men denna är helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0