merhabaaa

Godafton allesammans, har precis kikat lite på idol med min sevgilim Lolli , riktigt mysigt med lite choklad till också ! Orkar inte gå hem så dormar över här vilket kommer bli skönt. Första natten spend togheter after turkey.. känns lite små konstigt men samtidigt super normalt eftersom hon är  min famlij ! Orkar ine skriva i varje inlägg att jag saknar Turkiet men det gör jag så sjukt mycket så det gör ont. Borde vara sjuuukt jobbigt för er att höra , men har varit helt deppri sen jag kom hem eftersom jag saknar det sjukt mycket. Känns verkligen som en tom bit i magen , en pusselbit som fattas, nått är det och det känns förjävligt. Kan inte ens tänka på lektionerna, sitter bara och drömmer om min lilla askim.. nääh nu ska vi dricka lite turkteee hihih , puss och godnatt änglar ♥



sötaste bilden på Lolli , hihi

Kommentarer
Postat av: johanna

fööööuuzzeel

2010-09-22 @ 22:10:19
URL: http://johannatheresa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0