lite kvällsdreggel

Godkväll på er, har precis tagit mig en bad efter att ha åkt till Gränby med Micke och småfjortisarna. Han köpte yougurt som alltid, hatar det... jag fyllde på mobilen och köpte en mascara. Nu är kvällens planer att bara sitta framför datan och deggla som en gris. Kolla bloggar. Dreggla lite till. Facebook. Super dreggel. Sova. Enormt dreggel. Som man kanske inte vet så dregglar jag riktigt mycket när jag sover. Vet faktiskt inte varför, kanske för jag sover så djupt? eller att jag sover så hårt som jag brukar säga? Ojoj..

3 sanningar om mig själv när jag sover ;) 1. dregglar som en stor galt som inte fått vatten på ett år, 2. Har alltid vatten brevid sängen för jag vaknar alltid utav att jag hostar och är törstig, 3. jag vaknar ofta av att jag har mardrömmar och det kan jag säga händer mig nästan varje natt. Det är inte speciellt behagligt om man får använda den tonen i det här sammanhanget jag uttalar! HAHA (?)

dagens djur


dagens djur blir piggsvin för det vill jag sova brevid och bara gosa in mig i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0