life is life

Hejsan , har precis kommit hem. Köpte mig ett par leggingsjeans från cubus vilket behövdes! Har precis öppnat ett brev som var till mig. Så söt , från lilla morfar! Han har tyvärr inte hunnit kommit och grattat mig eftersom han håller på och flyttar och har sig så fick ett litet brev istället... och jo , vad tror ni inte ligger i det brevet? en 100lapp som han alltid har givit mig enda sen jag var ett litet spädbarn. Men vad hände med trisslotten? brukar alltid följa med en sån också , men tyvärr inte i år. Men ändå lika gullig , tack morfar! Måste snart åka och hälsa på karln , ny lägenhet och allt! Han är ju en riktigt ungkarl nu.
usch vad hungrig jag är , längtar tills mamma kommer hem, galten är och handlar nu.. sen blir det mat förfan, ska verkligen pressa i mig flera liter utan pause. Ojoj vettu. Sen blir det ligga på soffan och dreggla ett tag, sen måste jag VERKLIGEN ta tag i min väska, gräva ur skolböckerna och plugga som en riktig näsapa. Det kommer inte bli kul och ingenting jag ser fram emot. Men vad gör man inte för att behålla rycktet???? Jo man gör sin plikt och det som behövs för ett bra samhälle! Dagens ungdom alltså... jaja , hörs sen puss på skärt !♥

dagens låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0