its fucking teatime

Sådär nu har jag pluggat på stenhårt och kan allting i minsta detalj ! Fast nähh.. jag somnade om istället .. men vad ska man göra om man har feber liksom ? Orkar ju inte anstränga min lilla hjärna så mycket just nu. Längtar bara till lite senare inpå veckan på farmor och farfar kommer och firar mig och dom andra i släckten ! Som kanske inte så många som vet så fyllde jag faktiskt hela 17 år där borta i Asien. Det kan jag verkligen säga var min bäste födelsedag någonsin!  Allt var som på film , perfekt!
Min brunhet börjar redan gå bort, kkuuuuulll, får ta solaruimet !
Nu är jag faktiskt ganska pigg eftersom jag sovit så länge och tagit en alvedon så är helt okej nu. Dricker lite te och myser med syster och goda crunchy. Nej kanske ska ta och bege mig , men orkar inte för kommer inte ha någonting att göra ... aja nu har ni fått nog ! Puss på er sötnosar♥



en ring jag köpte i turkiet för 15 lira , ÄLSKARRRR



Några armband som jag också köpte där , skit fula men jag älskar dom !



Och såhär ser en trött & sjuk Carolina ut som inte orkar med Sverige, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0