imorgon!

Nu har jag äntligen börjat packa efter alla dessa timmar av lathet. Det är så jobbigt att packa allting måste verkligen vara så perfekt, man måste verkligen ha med sig allting.. för nu är det ju inte precis så att man kan gå hem och hämta grejerna man glömt utan NEJ dom ligger flera tusen mil ifrån än ! Men aja , så glömsk får jag väl hoppas att jag inte är ! Ska verkligen bli skönt att komma bort från skolan i en vecka , är redan skoltrött kan ni fatta ? nej tror inte deee vah !

Kommer bli sjukt kul att träffa mina och Lollis små efterlängtade Linköpingsflickor som vi inte träffat på ett helt år nu , kommer verkligen bli sjuk kul ! Ska verkligen daska om dom små liven på arlanda så dom sent glömmer de ögonblicket.



riktigt bedårande små vindruvor ♥




Det värsta av allt när man ska göra såna här roliga grejer är ju att man lämnar ett av de bästa hemma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0