första skoldagen

Hejsanhejsan , första skoldagen började ju helt SKIT... har fortfarande feber och hostar och kan inte äta heller , så det var ju helt kört på den sjukliga fronten. Var trött exakt heeeela tiden, orkade knappt hålla ögonen öppna, kuuul. Sen nu när jag kommer hem somnar jag direkt av att jag var så himmmlaa trött .. tror ni inte jag vaknar en timme senare av en vrålande pappa som skäller ut en för ingenting. "STÄDA DITT RUM !!! " " VEM HAR LAGAT MAT HÄR OCH INTE TAGIT UNDAN DET ?" mooogen farsa... Nääh. Just nu sitter han och äter vid matbordet tänker väl inte bjuda mig heller , svarar inte på tilltal. Killar är faktiskt värre en tjejer ibland när tjejer har PMS. Usch spottar på honom.

Snart måste jag väl sätta igång och plugga ppå ngra frågor vi skulle kunna till imorogn... så roligt .. NEJ..
Kan inte tänka saknar turkiet för mycke... ♥



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0