dormis

hejsan! försov mig idag, inte smart eller? försov mig till 10 så fick verkligen skynda mig. Men kom iaf till sista lektionen eftersom vi bara hade två lektioner idag. Missade idrotten då dom paddlade kanot vilket skulle varit lite små kul att vara med på , men ack. Just nu sitter jag helt ner dormad i fiffis säng helt trött. Frida ligger helt nerdormad med en napp i munnen, fett söt. Senare mot aftonen blir det hem till nea romANUS och ha lite mysss. Med  hennes hud ( vill bara hugga en kniv i den ), så nu ska vi dricka varm choklad och äta sockerkakssmet och titta på en romantisk rulle. Hadet fantastiskt rövrev ♥ PUUUUUSSSSSSSSSSS

Nu slänger dom ner sin akvariefisk (sugis) i toaletten , FARVÄL!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0