dagens djur

Godmorgon världen. Frida och jag har precis pressat och klämt i oss flera liter utav saftig tacos till frukost. Sitter aldrig fel vettni!
Igår var vi nämligen hemma hos finaste och käraste Nea. Tittade på idol, sprang till konsum för naturgodis (käkade samtidigt upp hela affären när vi var där), sen kollade vi på  Se upp för dårarna och hade oss.
Idag inväntar jag en liten del av min släkt som kommer och firar mig , gud så glad jag blir i underlivet. Elllller?
Jag hade faktiskt tänkt att börja lägga upp dagens djur om det står okej för er? för jag tycker det skulle vara intressant och att man får det lite mer exotiskt i bloggen. De är så fina varelser de där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Ikväll väntar vi oss en "megafest" som kommer utspela sig i lilla Ärentuna, hos benranglet rickard. Karl har nämligen fyllt år och det behöver firas med dunder och brak. Det innebär att ikväll kommer klackarna stå på åkrarna. Frida fiser och jag har en pågång, nu drar vi vidare mot nya äventyyyyr , PUSSSSSSS!!!!!1!!♥♥


dagens djur blev en pungråtta , för det passar till tacos


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAHA

2010-09-25 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0