vimsig

hallooj allihopa.. idag har de verkligen varit en lånnggg dag. Slutade iaf halv 12 , riktigt skönt! Efter skolan träffade jag Elin, fikade lite och sen gick vi till Ulrika och hon gjorde flätor på mig på hennes salong. Sen åkte vi hem till miiiooa , chillade en liten stund och våra små ögon glodde på topmodel. Sen blev det middag på donken med Lolli , i like ! Eller ? få sluta bli så himla tjockis av mig. Efter den mörbultande måltiden drog vi vidare hem till Matilda och snackade med hon som sålt mest med MaryKay produkter i norden. Det var verkligen jätte kul att träffa henne. Super häftigt faktiskt :) måste verkligen börja jobba med det där eller nått , helt inspererad !
Och nu sitter jag här , hemma. Degar. Tittar på Berg flyttar in.. men det slutade nyss. Imorgon är vi ledig, SUPER! Eller aah utvecklingssamtalsdag, men då blir man som ledig ! Nu ska jag göra nått vettigt, puss♥



såhär blev resultatet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0