random

haaallå , får be om så jävla seg bloggning men jag orkar verkligen inte. Är inte i mina dagar just nu må jag säga :/ men idag har det iallafall varit den segaste dagen på länge om mycket händelserik gör min del här mot kvällen . Tänker inte ta upp det på bloggen.
Imorgon ska jag göra flätor på sidan av håret , typ 3-4 stycken :) ihhiihhi kul det ska bli !
kul att jag har matte prov på torsdag eller om det var fredag och jag kan inte ett piss ! seriöst jag är sääämst i klassen. Så fort nån förklarar ett tal för mig fattar jag men efter ngra sekunder är det ute från mig hjärna igen. Som att det bara går in och ut ur mitt huvud :( aja .. alla har väl sina svagheter?
Vilket fult random inlägg jag skrivit, nästan stolt :) nej nu ska jag dra , puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0