go on

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, idag har vi ju som sagt varit lediga , så har bara legat och degat hela dagen nästan. Förutom när jag skrev klart höstpratet till svenskan vilket var mycket duktigt av mig ! Sen så plockade jag ut och in ur diskmaskinen , bra vaaah? och jag rensade igenom hela min och wilmas garedrob vilket behövdes grovt ! Så jag har faktiskt gjort lite mening för världen idag :)

Utveckligssamtalet gick väl helt ok, bara att jag behöver extra hjälp med matte? men de visste ju redan alla hiih ! Men jag tycker dom har sagt det enda sen jag typ gick i 7an " du behöver extra stöd med matten!"... vrf gör dom inte nått åt fucking saken då? jag har ju faktiskt bara blivit sämre på matte.. så jätte kul med prov imorgon verkligen ! Men jag har faktiskt pluggat lite hihi :)



Det här är seriöst det godaste och lättaste man kan göra , till och med jag kan göra det liksom !




Sen in i ugnen baaaaaaaaaaaah , fett niiiiiiiice, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0