!!!!!:@@ :''(

Hatar mitt liv just nu .. allt är bara fel.. ett stort jävla fel. Orkar inte blogga heller. Oftast är jag faktiskt den glada tjejen men som sagt alla har känslor ! ( förutom psykon kanske.) Men allt är bara helt helt fel. Det är något stort som saknas just nu och jag kommer inte på vad. Hålet måste fyllas igen. Jag saknar björklinge fotbollen och dig. Mitt liv är verkligen inte som det var för ett år sen? vad hände med allting? Jag ska flytta till turkiet om ett år , vill inte vara kvar här. Orkar inte , vill bara döddödöödödödödödö!!!!!!!!!!! cutcut. Palla ,hejdå .

får be om ursäkt för detta inlägg men ibland måste jag också brunsta av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0