valborg

ojoj herre min sakpare vilken gårdag! Den har verkligen varit helt underbart rolig. Har delat denna underbara dag med mina nära och kära små flickor, Matilda, Frida och Nea.. och sen många fler som vi träffade lite här och var. Men vill verkligen tacka er för att ni finns, ni betyder jätte mycket! ska ta och berätta i alla fall från början tills slut om ni nu kommer orka läsa allting ;) men i allafall vid 8 snåret plingade det på dörren och jag och frida visste exakt vilka det var så vi sprang och öppnade dörren med våra ny dushade kroppar och kramade om suggorna, Matilda och Nea. Riktigt efterlängtade! Vi satte oss till bords och njöt av våran champange frukost.. vi latade oss lite och sedan började vi fixa oss inför den stroa dagen. Så vi gjorde oss i ordning och daskade oss iväg till den stora staden.. där var det smockat med folk och vi träffade massor med härliga pinglor , både som vi kände och inte kände. Polisen var slarvig i år tycker jag, ingen haffning för oss ;) hihi. Så vi knorrade omkring där på stan ett tag och träffade folk sen var de hem till miiooaa igen och grilla. Underbart! Fast det blev inte så underbart, eftersom min och fridas kyckling inte blev helt igenomstekt, men det fick duga.. bara vi inte får binikemask , fast nääh.  Hemma hos mig blev det fullt ös med musik och dricka, vi bjöd över några sköna killar och spelade lite spel. Det började närma sig mot kvällen och vi behövde åka med bussen igen. Nu skulle vi nämligen till skyttorp på lokalferre. Men vi hann som tur vad med bussen och tåget. Allt gick som planerat. Sen var vi äntligen där efter att ha träffat underbara rebecca och maja på tåget. Vi klev in och hela kvällen blev ett stort ös med både glädje och sorg.. menar det verlkigen. Blev en riktigt överraskande dag som jag aldrig kommer att glömma. Det slutade med att killarna betalade taxi för mig och frida hem och vi dormade av på min matta i vardagsrummet. Och nu är jag helt borta och slut , måste sova i några timmar så jag blir lite pigg. Och jag måste säga att hela jävla dagen har jag suttit framför datan och laddat upp nästan alla jäkla bilder jag tog igår. Det var någonting med 600 eller nått sånt om inte mer. Lägger upp några värda bilder här på bloggen annars får ni kolla min facebook, ciiiaooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0