katternas mamma

Hejsan! Nu har jag inte skrivit på länge .. men känner att jag inte pallar datan nu när det är fint väder och så och igår  fick jag lov att plugga hela dagen pgr av att jag har omprov idag på nervsystemet, får hoppas på att det går bra.. orkar inte få IG igen! har också tänkt på att skita i sommarskola, men vill ju liksom ha ett sommarlov utan att tänka på skolan så förlänger kursen och har mig till i höst ;) men de blir nog bra det!



Helgen

Fredag: Träffade jag pinglorna nea och fiffi. Var ju själv hemma och så, så tänkte att det skulle komma hem lite folk till miiooaa. Folket strömma in och det blev llite klagomål från grannarna som inte satt så bra till. Nån stackars gubbe kunde inte sova där under, visste inte vad jag skulle göra så sänkte bara musiken men han kom om och om igen.. gubbjäkel. Fast nu är vi bästisar :) han var skit snäll sen ;). sen var det några jävla fittor som äggade mina jälva fönster. Skacka om att jag blev förbannad sprang ner och letade efter dom där hororna men tyvärr var dom ju så rädda så dom sprang iväg, FITTOR! Slutade med att alla däckadei min säng.. HAHA..

Lördag: Började med storstädning i huset. massa ölburkar och ägg överallt... inte fräsch asså... men det blev finare än finast sen så;) Nea fiffi Maggan och jag taggade som aldrig förr till kvällen. Vi drog hem till fiffilajnen och solade i flera timmar med bultsuggorna Sandra och joppe som snart flyttar ut från huset Wiströmslyan till en liten lägenhet för att påbörja vuxen livet. vilka turtuduvor (stavning?) haha ;) Sen blev det grillning och en hel del dask men honorna.. Det var fantastiskt. Sen blev det börja oss i ordning för kvällen , alla blev vi riktiga partypinglor .. vi daskade runt på stan och träffade folk, sen blev det röka vattenpipa med trevligt folk.  Riktigt mysigt, nackdelen var bara att det började regna mot natten men shit the same. Soft ändå!

Söndag: vaknade upp med frida och matilda vid min sida. Fick den fulaste väckningen i hela mitt liv.. det kommer en liten spillevink krypandes längst min sängkant och ålar sig och ropar PULLAN fyfan FRIDA!! De drog lite senare mot dagen jag sov och pluggade hela dagen, lite små dryg dag.. men det behövs ibland ;) yäääh tack för helgen alla!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0