talk to me

eyyy grils and boys, vaknade för ett tag sen men ligger fortfarande kvar i sängen och latar mig med fiffigirl. Dunkar musik och lever livet som en fattigriddare. Wounderful. Nääh , snart ska vi nog gå ner och klämma i oss lite frukost och sedan färga tösens hår eftersom det inte blev av igår pgr av att vi var så trötta när vi kom hem efter den långa härliga kvälls promenaden med emma. Just vi har ju operationdagsverket idag.. pallar verkligen inte jobba för att få pengar... palla barn i afrika :) hahah men jaa får se om jag verkligen är så snäll att jag orkar skrapa ihop lite pengar.. nepp nu ska jag och fiffi tagga neråt och käka frulle, CYA guyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0