slowwww

nämen tjena hallå.. sitter nu här och degar framför tvn.. inväntades på en stor kopp te. nice eller nice? jo nice tror jag :) känner mig faktiskt riktigt duktig, har varit ute och gått skit långt med papi plus joggat lite, så beachen 10 here I come.. eller? ;) nej men känner verkligen att det är dags att lätta lite på flärret.. har som sagt festat lite väl på senaste tiden och det visar ju sina sår i slutänden. Längtar som sagt redan till helgen, då det kommer bli fest och träffa mina älskade underbaraste vänner som är bäst bäst bäst på hela jordklotet... och ni vet säkert vilka det är .. jo självaste daskhonorna, Frida Wiström, Matilda Leek, Linnea Romanus.. det är för fint! Nej ni får ursäkta mig är lite trött just nu. Hade som sagt två prov idag som jag typ inte kunde så bra.. men det gick väl helt ok.. så får i allafall hoppas på ett G. Så imrn blir det nationellaprov i engelska igen, JIPPIE. Gud så kul jag som verkligen äger på engelska! Fick också nyss reda på att min pappa och Matildas mamma gått i samma klass i gymnasiet vilket jag tycker är lite små coolt :) Njaa .. nu hör jag att det tjuter i tekokaren, brb bitches♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0