skummmt

yooo, ligger i sängen med bästa fiffilajnen vid min sida.. trött från gårdagen men det hindrar inte oss på något nytt ikväll ;) Har inte skrivit på ett tag känns det som, fast det bara var cirkus två dagar sedan (?) Förrgår drog jag på fest med Colmen och Pär , där var det rätt chill, trevligt  folk må jag säga. Men ack fick jag gå hem ganska tidigt pgr av att jag hade glömt nyckeln hemma -.-'..´men ja det funkade ändå. Igår tillbringade jag kvällen med mina älskade flickor ! Hade en riktigt trevlig stund hemma hos matilda med riktigt söta flickor, och riktigt tråkiga och otaggade grabbar.. men får hoppas på att det blir bättre ikväll. eller rättare sagt på lördag smäller det i alla kanter! Lägger upp bilder från gårdagen senare, cyaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0