random kväll

Hejsan käraste läsare , har precis vaknat upp till en nymorgondag som inte verkar bli sådär toppen med vädret.. men det bästa är i allafall att fiffilajnen är här, annars hade jag bara varit en lite mörk grå sten utan flickan.

Och jag säger bara vilken underlig kväll igår. Det började med att vi och rasbo älsklingarna tittade på ärentuna matchen. Vilken hejarklack vi hade asså. Sen grillade vi lite och hade mys.. men får absoult inte glömma att käraste lilla Colmen gjorde ett stort misstag, han tar i med all sin kraft och slår ketchpen i bordet.. tror ni inte då att flaskan går sönder så alla får ketchup på sig. HAHAHA , sånt kan ju bara hända colmen, men vi älskar dig ändå. Kan bara säga att kvällen var riktigt mysitisk.. trodde den verkligen inte skulle bli som den blev. Men aja, det bästa var i allafall på hemvägen. Vi fick ju lov att cykla från ärentuna till storvreta.. shit så kallt det var. Jag kommer aldrig dööö så mycket som jag gjorde igår, HAHAA.. tror ni inte att Robin kör rakt in i en Fjuckbyyskylten när han skulle byta låt på mobilen och plus var han jävligt slirig. Shit så jag dog hahaha xD. Han fick ont i tummen och kved som ett lejon som inte fått mat på länge. Det var i allafall det värsta jag sätt. Men i allafall när vi var framme och jag skulle kliva av pakethållern, då är ju hela matt arsel helt avdormat och det gjorde verkligen ont som feeaaan! usch usch, men som tur var är smärtan över nu.. men aah det var ju räääättt så lång tid kvar innan bussen kom så vi satt där på en sten. Jag, Frida och Patrick. Vi satt där och värmde oss med en handduk över benen, jobbarhandskar och en keps. Tiden gick riktigt sakta. Har aldrig varit med om något mer random. Nej nu tror jag att jag ska trycka ner lite krubb i lungartären, cya !  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0