morsdag

hejsan ! Idag är det faktiskt morsdag och jag har tyvärr inte firat min mamma på något speciellt sätt eftersom jag är hemma hos pappa den här veckan. Men skickade i allafall iväg ett litet sms till damen och vem vet hon kanske får en liten chokladask eller något sannolik när jag kommer hem till henne. Hihi vem älskar inte sin mamma liksom? Du är bäst mami.. :$..

Har i allafall varit och köpt lite saker till mig själv istället, hihi , eller aah pappa betalar ! Köpte mig i allafall bikinin jag la upp en bild på i ett annat inlägg , den blommiga. Skit snygg , sen passade jag på att köpa ett par örhängen. Och snart beger jag mig iväg till stan igen för att köpa skor. Var så hungrig så behövde ta en paus och komma hem. Nu känner jag mig i allafall redo för beachen ny fräsch bikini och såå , men fläsket sitter fortfarande kvar.. bajs på det!


 

älskar dig mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0