mmhh, sikken jäkel

helluuu allihopa, har varit typ dö trisst på bloggen nu känner jag .. men det kan man ju förstå under ledigheten då har jag inte tid med datan utan bara mina pinglor ;).. ska ta och brätta om gårdagen som jag och mina fin fina tjejer firade Matilda hemma hos henne. Började med lite tårtätning dock åt jag inget men den såg god ut i allafall , sen fick hon finfina presenter och explusiva prylar. Senare strömmade det in trevligt folk och träffade många pinglor man inte träffat på länge kändes det som. Kvällen var riktigt lyckad! Lägger upp lite bilder sen när jag orkar , ha tyävrr ingen lust nu.. men kasnke imorgon eller vem vet lite senare ikväll (?). Kom i allafall hem i säkert bevar, men gjorde verkligen fiffi det? tror inte det. Slutade med att hon däckade i min hall, fick ruska om henne skit mycket inna  hon vakna, vilken brud asså ;) min lilla brud♥


Just nu sitter jag framför tvn och latar mig, har en riktigt fin drink i ena handen som min fader blandat ihop till mig, kan det bli bättre? det är ju som att sväva på rosa moln. Har verkligen varit kanon väder idag så passade på att sola lite så får se om det blir resultat! Ska kila iväg nu , cyaa♥


Kommentarer
Postat av: nea

Absolut en lyckad kväll tycker jag ;) <3 PUSS

2010-05-17 @ 09:17:48
URL: http://neapolitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0