love you until the end

du och jag frida, kan inte fatta att vi kännt varandra i mindre än i ett år.. du är precis lika som mig på nästan alla sätt.. men det som inte jag har, har du och det gör mig hel. Vi har tagit oss igenom en svår period nu.. allt var verkligen skit. Det kändes som alla hatades oss , men ändå höll vi ihop och tog oss igenom hela vägen. Nu måste vi kämpa för andra saker. Men jag vet att vi klarar det eftersom du och jag klarar allting här på jorden. Nu ser jag bara fram emot en varm skön sommar med dig , du och jag.. med massa killar , haha! Nej men vi har verkligen så mycket att se fram emot och vi får inte glömma att vara med älsklingarna heller ´mycket i sommar. Men du vet att vi är starka tillsammans.

jag älskar dig min vän


Kommentarer
Postat av: frida

du är bäst dudiludiiii :)<33333333333333333333333333

2010-05-05 @ 09:45:33
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0