i like where we are

Såå då var man hemma då!  Har gått med mina nya skor hela dagen så har lite ont i fötterna, men dom är ju så snygga så vem care lixom? ;) Det var dom från HM för 199 :- mamma betalar så det är rätt soooft. Längtar redan till helgen -.- .. har ju som sagt lite planer med fiffi , awesome. Men som sagt måste lägga tankarna på skolan nu! Har ett nationelltprov kvar i matte som måste avklaras, so yeah right måste vara med på varje äcklig matte laktion och plugga söder hemma.. men kommer det hända? tror inte det. Säger så mycket hela tiden. Men får väl hoppas på att jag sköter mig (A) Men matteläraren sa faktiskt att det finns än chans att få G om jag gör bra ifrån mig på nästa prov och gör lite uppgifter. Bättre det än sommarskola! Jaja, orkar inte skriva mer just nu, cyaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0