gårdagen , fieeasta

Hejsan allihopa :) sitter nu här helt slutkörd från gårdagen .. Ska dra en liten kort sammanfattning av gårdagen. Holmis fyllde nämligen 19 år så såklart måste det firas! Jag och fiffilajnen drog hem till nea och gjorde oss i ordning med älsklingarna nea och alfahanen matilda. Där hade vi riktigt mys men samtidigt lite röj då med musiken i fullt ös. Efter någon halvtimme kom Holmis pullan och hämtade oss i bilen, vi åkte i väg till honom. Hemma hos snubben blev det fest och tårtätning. Folket började strömma in och det blev riktigt trevligt. Senare mot 11-12 snåret drog vi vidare med alla partyprissar till en annan fest mitt i stan. Den var riktigt chill med chilliga människor, men inte precis min typ av fest. Här vill man liksom ha röööjj! så jag, maggish och fiffi drog vidare till karl fredrik som hade salgit fiffi en pling på telefaxen att vi skulle åka dit, så självfallet gjorde vi det. Träffade massor med nice folk där, riktigt trevliga om jag får säga det själv :) sen runt 3 tiden däckade både jag och fiffi på mattan igen :) nice huh? jaaa. Nu så hade jag tänkt att bjuda på lite härliga bilder , PUSS ♥



alla bilder tagna från Neas kamera ;)

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg och jätte fina bilder tjejen, hoppas fu fortsätter på de här spåret / kram frida från uppsala

2010-05-09 @ 17:42:50
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0