efterlängtade matilda

Vilken underbar kväll med mina älsklingsflickor! Så kul att matilda kommit till Uppsala i helgen, det värmer verkligen i hjärtat ! Idag efter skolan drog frida och jag till stan as always, köpte mig ett par lösnaglar så det är lite krångligt att skriva just nu :O men skit samma fan :) sedan drog vi hem till nea , som höll på och stor stormade köket när vi klev in innan för dörren. Hon sprang omkring och jag vet inte vad. Hon hade slängt ihop en stor fet tårta som är till Fredrik som nämligen fyller 19 årar imorgon. Så glad han kommer bli, plus presenten ;) HAHA. Sen daskade jag mad mina babes och drog ner till resturangen själv och klämde en pizza , riktigt nice. Så det har varit en riktig chilling out kväll ikväll, men det var skööönt! precis en vecka sen valborg, sjuuukt! Nääh , imorgon blir det ferre med älsklngarna och nu ska jag göra te och kanske kolla på någon härlig film, CYA ily♥


mongo picture på mig och maggish♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0