dagens gladaste solstråle

yoooy, sitter i skolan och drygar. Ett STORT MINUS har precis haft nationellaprov och det gick ju verkligen enligt planerna , eller(?) neej inte precis... Svarade på kanske fyra frågor och det chansade jag på också.. fyfan har aldrig gjort ett prov såhär dåligt. Är lite besviken på mig själv.

Massa plus,  som sagt igår var det superduper väder och det verkar som det är det idag igen.. solade lite igår och kanske kan fortsätta med min lilla solrundning idag igen.. behöver lite färg nu såhär på våren då får man mer sommarkänsla också. Sen är vi lediga imorgon på på fredag och det innebär en lååång skön helg, fatta nice!




Sen vill jag också säga grattis till mina två käraste älsklingar Daniela o Elin! Fast jag vet Daniela du fyllde år igår men du får grattiset nu ! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0