+/-

yooo everbody, finns många plus och minus idag ! 1:a minuset är att jag försover mig och måste skyda mig till skolan.. ackack.. 1:a pluset, när jag kliver utanför dörren upptäcker jag att det är underbart väder och det gör min glimmade glad. 2:a minuset busschaffören var en fitta. 3:a minuset jag får reda på att jag fick 1 poäng på matte nationella av 20.. hehe! 4: minuset vår klass möter en 2:a och vi förlorar riktigt stenhårt och de var riktigt pinsamt. 2:a pluset vi slutar riktigt tidigt och sprang ner på stan för att köpa skor. 3:a pluset vi träffar corney och tar en glass i värmen. Underbart. 4:a pluset frida och jag somnade i solen och det var riktigt värt. Har minsann fått lite färg nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0