utelåst i 3 timmar, smart ? NEJJ...

såklart så glömmer jag nyckeln hemma båda till mamma och till pappa. Så när jag kommer hem där från skolan, utsliten och helt mörbultad, verkligen taggad på att få komma in och slänga sig i soffan och titta på tv så med min förvåning när jag står där och gräver i fickan så hittar jag inte nyckeln... och såklart var ingen hemma. Så jag grabbade tag i min mobil , jag skulle precis skriva ett sms till min bror men den jävla telefonen stängs av, den dog... fyfan! Så jag var ju så luffig att jag satte mig där i trappuppgången och väntade, ögon orkade inte hålla sig uppe så dom slocknade. Lite pinsamt att somna i en trappuppgång eller? JA! Men jag vaknade till varje gång det smällde i någon dör, och på köpet så höll ju min kissblåsa på att sprängas... så jag visste inte vad jag skulle göra , så jag fick springa ut och kissa .. tihi, men lugn jag kissade inte öppet i alla fall så luffig är jag inte :) men nästan ! Nej det här var tyyyp det värsta jag varit med om! Sen när man kom hem och slår upp datalocket ser man hur mycket alla skrivit till mig, speciellt frida , hahaha ;) klarar sig inte utan mig ;) Nej nu ska jag chilla lite för en gångsskull, hare♥



en liten dreggbild from miooa

Kommentarer
Postat av: frida

jag klarar mig inte en minut utan dig.. jag brydde mig iaf vart du var <3

2010-03-17 @ 20:07:51
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: carolina

sv: det är därför jag älskar dig, du bryr dig jämt ! <33

2010-03-17 @ 20:12:55
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0