ut och in i alla hål och kanter

Hejsan gott folk, idag har man varit i skolan som vanligt då under alla  vanliga tisdagar. Shit alltså trodde jag skulle dö på idrotten, thaiboxning och skit, det var fett jobbigt ;O jag har ju som sagt fått ganska dålig kondetion.. Själv blev man utelåst och allt idag så fick gå hem till älskade Dilan och vara där ett tag. En underbar tid där, hehe för skön ;) Men har i allafall kommit hem nu, vet inte riktigt hur kvällens tisdagsplaner ser ut men ska väl dra ut på fest... eller ?;) Ska nog plugga lite matte, det behövs ! men vi får väl helt enkelt se hur det blir med det, beror på om jag har ork till att ens öppna matteboken, nej nu ska jag äta, hejdå älskos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0