underbart är det enda jag kan klämma fram

vilken gårdag ! Först åkte jag och fiffi till käraste lilla Corney och träffade hon och Micka där. Där blev det partaj med tacos och sprit. Underbart! Efterrätten var godast i alla fall ;) banan med smält choklad i , niiice.. Kvällen hos Corney var jätte trevlig och sen kom det lite roliga grabbar att daska.. eller? Jag och frida drog vidare till rasbo på ferre , sen blev det ett avslut hemma hos tobias.. och vi fick lov att gå i regnet hem till mig eftersom bussarna slutat gått. Så jag och fiffi gick där klockan 5 på morgonen helt mörbultade och färdiga för döden.. men när vi kom hem dormade båda av snabbt och smidigt. Jaa så såg ungefär min lördagskväll/natt ut, nice vare ! Synd att det är söndag nu orkar inte skolan imrn för trött för det ! Hejdå på er♥

ska lägga upp lite bilder oxå  som jag själv snott från Corney;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0