när vi 2 blir 1

igår när frida satt och pissa i sin ensamhet tänkte hon på hur kort tid jag och hon lärt känna varandra och blivit så bra kompisar. och det är faktsikt sant. Jag har aldrig lärt känna någon så snabbt och verkligen gillat den personen så mycket som jag gör. Frida och jag har jätte mycket gemensamt och det visade sig att vi lekt när vi varit små. Det är egentligen sjuk, jag och hon är lika på alla sätt. Blir arga för samma saker blir glada för samma saker, samma musiksmak, älskar killar hehe , fast vem gör inte det? men båda är helt sjukt galna också, har aldrig träffat någon som är lika töntig som jag men nu har jag äntligen gjort det, Frida Wiström. Jag trodde jag var den enda omogna tönten i världen men det fanns en till. ♥

 

älskar dig frida


Kommentarer
Postat av: frida

de är för fint, började fan böla... fast de vet du redan <3333333333333333 jag älskar dig hundra gånger om knäpppiss

2010-03-15 @ 11:35:43
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: älskar dig baby <333333

2010-03-15 @ 19:35:04
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0