lose my money honey

Hejsan allihopa :) Måste ta och berätta att det är så jävla skönt med stuiedag! Haha, UNDERBART. Just nu väntar jag på att min älskade vän Lolli ska komma hit, vi ska dra ner till gränby c och hon ska typ köpa kläder as usual ;) haha.. sen ska vi hem till nån av oss vet inte vem och bara ha det myyyys :) Gårdagen spenderade jag i alla fall med älskade Firda, ovanligt eller? NEJ. Men vi hade planerat hela kvällen sen blev att kraschat så det blev ingenting under hela kvällen, bara en stor promenad fram och till baka till stan. Först skulle vi på fest sen skulle vi på filmkväll men inget blev av.. lite tråkigt faktiskt.. Nej nu ska jag dra, hadet underbart pinglor ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0