ingen dag är den andra lik

Nu ska jag ta och berätta om gårdagen, den var underbar. Jag , Frida, Hanna och självaste Klara drog på ferre. Underbart. Nice vare , full smockat med folk och musiken på högsta nivån, nackdelen med allt var bara att det låg långt åt helvetet, men jaja.. det blev alla fall en lyckad kväll och jag hade roligt :) senare drog vi mot stan och tog en taxi en sen dormade vi in hemma hos mig som två nunnor, kan det bli bättre? NEJ. Idag har jag också spenderat dagen med min älskade vän frida , underbar pingla det där. Hon har spleat två matcher och vann båda, jag är stolt :').. nej nu ska vi kolla skrckfilm, bajsbajs♥

bilder kommer, just wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0