chilling out

skönt med fredag, men själv har jag bara chilling out med frida. Det har varit riktigt mys med mycket massage;) haha ! har nämligen färgat flickans hår o det blev nice må jag säga.. har just kommit hem till självaste familjen Johansson, här är allt lungt och hela famlijen är fast klistrade framför tvn... förutom lilli jag (A). Imorgon blir det andra bullar, då blir det partaj , det får inte gå en helg utan partaj ;) eller? NEJ.. Längtar redan efter min älskade flicka, kan inte gå en minut utan henne innan jag känner att jag behöver henne igen.. det är sjuuukt ! nej men nu ska jag vara lite social mot famliljen för engångsskull och avnujta min iskalla cider, hejdå hare bra♥



my girls

Kommentarer
Postat av: ...

vilekn flicka saknar du?

2010-03-20 @ 04:42:49
Postat av: carolina

sv: frída såklart?

2010-03-20 @ 11:01:28
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0