söndag

Hejsanhejsan, känner mig helt slut idag. Var uppe sent igår och nu är jag jätte trött, men orkade inte ligga kvar i sängen. Palla slösa bort dagen lixxxooomm.. Juste jag skulle berätta om i fredags.. aah jag kör allting i en smäll:

fredag; jag fiffi och hannish drog ner oss till ekonomikum och träffade massor med latch people. Minglade runt där hihi. Det var inte så kul där men det var i allafall trevligt att träffa folk. Men vi drog ner oss till stadsparken och hukkade upp några trevliga karlar på vägen, men där var det riktigt dött. Hela Uppsala var sååå trååkigt. Men vi dissade pojkarna och drog hem till några andra karlar och spenderade resten av kvällen hemma hos honom och rökte vattenpipa och andra fasoner. Sen så slumrade jag frida in som två nunnor i nattskenet och hanna hittade inte sin cykel. Men annars var det niiicce!!

lördag; vaknade upp med babygirl vid min sida. Hon vaknade raskt och skulle iväg. Hon skulle nämligen iväg till sitt land så hon lämnade mig ensam kvar på portalgatan. Kände genast ett tomt hål i hjärtat. Det var verkligen absurt. Senare drog jag iväg med papi och wilmi och köpte lite kläder som jag ska ha med mig till turkiet och smink. Pappa betalar tack och lov. Senare mot 5 snåret skulle jag hjälpa pullan Micke och vara hundvakt. Så vi spenderade resten av kvällen hemma hos hans morbror , det var myyyyyyyyyyyys :)

Dagen nu ser väl ut som att jag skka till stan med pappa igen , kanske kan tigga åt mig nått igen (?) HAHA. Sen ska jag antagligen träffa fiffilajnen och haa så mys ssom bara jag och bulten kan ha. Nej nu ska jag resa bordet efter alla frulle jag tryckt i mig, cyaa lovers♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0