Smack

Hejsanhejsan pullor, har precis kommit hem från Frida. Saknar galten redan :'( Hade en jätte mysig kväll igår i allafall med tjejerna + edvin. Haha. Träffade nämligen matilda och nea som det känns som jag inte träffat på år och dagar, guud så mysit det var att träffa dom, flög både upp och ner. Kvällen hos Eddan var mysigt med både vattenpipa och andra grejer. Men vi fick lov att åka ganska tidigt pågrund av fucking bussarna som typ går 1 gång i timmen och aldrig på natten typ , man blir ju upprörd deprimerad upphetsad men framför allt uppjagad. 

Dissar hårt att sommartiderna på bussarna typ går 1 gång i timmen , det är förfärligt!!!
Men jag dissar mera än hårt det jävla fitt vädret som har drabbat nordostliga vindar av Sverige. Det är förjävligt, hur kommer sommarn bli med det här vädret? ÖVERSVÄMNING (?)
Men medan jag håller på och dissar kan jag väl börja hissa också , får hissa att om exactly 11 dagar far jag iväg till turklandet mitt i ingenstans.
Och så kan jag hissa att det är sommarlov , det är absurt bra !!!

Nääh nu ska jag käka någonting med sis min och sedan dra ner till staden eventuellt. Puss på skärt, cya ♥


Kommentarer
Postat av: maria

sjukt fin och bra blogg ! :D

kolla gärna in min också ! :)



kram

2010-06-15 @ 15:23:26
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0