one week left

hejhej, idag har det varit en mycket trevlig chill dag. Vaknade upp hemma hos elin i en fullsmockad säng med två små flickor som värmde hela sängen. Det var för varmtfick lov att lägga mig på golvet ett tag. Har också varit rätt mysigt väder idag, alltså helt ok :) men kan gärna bli lite hottigare... Nu snackar vi på lördag smäller det i alla hål!!! Jag drar till turkiet , planet går 16.00 kommer det inte bli för jävla nice!??!?! JO! Sen på tisdag ska jag färga mitt hår , sem på onsdag till fredag  eventullt lördag kommer jag vara på fridas land och fira midsommar, sen drar jag ! Fattar någon människa hur nice det verkligen är? :)

Just nu ligger Lolli utsräckt på en madrass på golvet medan wilma kliar henne på ryggen, måste nog sova snart har som sagt jobb imrn.... usch usch , aja god natt bitches :**



var bara tvungen att lägga upp ågra bilder från min och lollis fjååårtisperiod , hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0