hej ditt lilla kex, står du här och smular?

hellojsan, känner mig helt mörbultad efter den brutala dagen på jobbet. Även fast jag fick sluta efter lunch , ehhehe. Idag har jag bara jobbat och varit med bultsuggan. Åkt lite bil och drygat omkring hos honom... känner mig riktigt tagga för imrn, för då jävlar blir det ferree på hög nivå gott folk! Så ska faktiskt ta ledigt från mitt tillfälliga jobb på lördag bara för att inte vara bakis , hihiihihi :)

Imorse,tror ni inte jag var världens luffare då eller??? Pappa skulle börja klockan 06.00 och jag började 08.00 men jag pallade inte åka buss så åkte med honom ändå, så jag satt kvar eller rättare sagt låg kvar i bilen i 2 timmar och sov så kom han ut och hämtade mig sen när jag skulle börja. HAHAHA vilken tyffing jag är , eller? Var faktiskt fett skönt att sova i bilen, bara att det var nån jävla fiskmås utanför som var riktigt brunsitg och gal som en jävla galt... nääh , nu ska jag nog daska mig vidare , kanske göra lite teeea sen duscha, fint det.. cyaa snyggisar ♥

Argentina - nordkorea , argentina MESSI för fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0