1 / 2 juni

hejjjj, sitter här vid matbordet och klämmer i mig lite mackor med Lolli. Vi har verkligen haft en mysis dag idag, började med att vi åt ute på stan med massa härliga tjejer. Sen drog vi hem till mig och somnade, stendöda. I flera timmar! Men vi vaknade i allafall till liv lite senare och drog iväg till donken med Wilma och Elsa. Var inte ens hungrig men käka ändå. Vi satt hemma hos Lolli och prtade med hennes kära mami om turkey.. riktigt taggade allihopa. + att hennes mamma la till min papi på fb idag... hur kmr det gå mellan dom i turiket? haha !! XD .. nej meeen gud är verkligen sten taggad och det är seriöst baratre veckor kvar , det är ingenting. Tiden kommer gå fort, i know it :) nej nu ska jag fortsätta på mitt teeaaa ;) hejdå änglar ♥



får inte glömma att tillägga att imorgon är det skrapan - katte kampen!!! fett jävla taggad asså, måling och panband på G asså ;)


jag och lolli för cirkus 2 år sen , i miss it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0