kan fan inte bli bättre

hejsan käraste ungar , nu var man hemma igen då i sverige.  Jävligt skönt men samtidigt jävligt jobbigt längtar redan tillbaka fan ! Ååhh jag hade det verkligen helt underbart, varje kväll , varje dag, varje minut var så fucking underbar. Finns sjukt mycket bilder :O men orkar verkligen inte lägga upp alla bilder, får bli några stycken men det tar jag sen ! Snart ska jag kila iväg till Jojo och mysa lite. Har vekligen mycket energi i kroppen , skulle seriöst kunna springa hur långt som helst känns det som. Mitt liv har nog aldrig varit så bra som det är nu, jag är så jääävla glad, jag sitter typ med tårar i ögonen för att jag är så glad! Det är sjuuukt. Jag har precis varit med om världens bästa semester, det är sommar, varm sommarkväll, mina kompisar är bäst, mamma är här. Allt är helt jävla underbart! Fast det enda som går lite segt är VM , shiiit va seg match kan någon göra mål någon gång! Hejar lätt på holland i allafall, spanien suuuuger!!! Ska dra nu , puss cya  ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0